Tudor Gheorghe, vocea fermierului român în primul clip cinematografic dedicat agricultorilor din ţara noastră

 Tudor Gheorghe, vocea fermierului român în primul clip cinematografic dedicat agricultorilor din ţara noastră - Image $row->newsDesc În cadrul evenimentului "5 soluții noi în agricultură”, Limagrain a transpus sloganul “Pasiune în agricultură” într-un clip special, dedicat agricultorilor de la noi. “Îmbrățișate” de vocea caldă și inconfundabilă a maestrului Tudor Gheorghe, imaginile care au compus clipul “Eu sunt fermier” au produs emoție. Clipul a fost filmat în două județe, la două ferme partenere companiei: în Călărași, dar mai ales în județul Tulcea. În centrul clipului se află fermierul și rolul său de om care asigură hrana pentru semenii săi. Trecerea pasiunii pentru agricultură de la tată la fiu și legătura dintre pământ și meseria de agricultor au fost ideile principale ale acestui material. În acest clip apare fiul unui angajat al fermei la care s-a filmat, care-și însoțește tatăl zi de zi printre culturi. Clipul este o realizare unică în România. Mai mult de 40 de oameni au lucrat pentru acest proiect cu adevărat special: de la contribuția maestrului Tudor Gheorghe, până la scenariști, actori, regizori, director de imagine, operatori, o întreagă echipă de producție. Pentru că s-a regăsit în definiția fermierului român și pentru că provine dintr-o familie care a muncit pământul, Tudor Gheorghe a acceptat să încununeze acest proiect fără vreo pretenție materială. "Ne gândim la acest spot de un an și jumătate și am avut ambiția de a realiza acest moment pe pământ românesc, deoarece știm cât de importantă este legătura dintre fermierul roman și pământul pe care îl lucrează. Este un proiect de suflet pentru compania noastră deoarce suntem o companie formată din 2,000 de fermieri și noi gandim la fel ca orice fermier din Romania, avem aceleași nevoi și dorințe, ne dorim creșterea și dezvoltarea business-ului. Producțiile din agricultura românească au început să crească în fiecare an, fie că vorbim de cereale, porumb, floarea soarelui sau rapiță. Se investește tot mai mult în agricultură și este un lucru benefic. Orice fermier din țara noastra se regăsește în acest clip, fie că vorbim de un fermier mic sau de unul mare. Ne-am dorit foarte tare ca orice fermier să simtă ca face parte din clipul ,,Eu Sunt Fermier.”, a declarat Roxana Pastuhov, marketing Manager Limagrain România. Dincolo de emoția născută de acest clip, fermierii invitați de Limagrain au avut parte de prezentări care le-au arătat încă o dată faptul că în condițiile climatice imprevizibile din această perioadă, agricultura nu se mai poate baza pe metode empirice. Sporul de producție, care duce, implicit, la profit cât mai mare în buzunarul fermierilor poate crește doar prin tehnologii revoluționare. Limagrain a prezentat soluții noi pentru agricultorii români. Hydraneo, Starcover, LG Agrility și Privilege Club sunt produse și servicii care sporesc randamentul din orice fermă. Pentru că progresul este una din valorile de bază ale Limagrain, compania care rămâne independentă într-o lume în care fuziunile între firme mari sunt la ordinea zilei, vrea să ducă fermierul român la alt nivel. Pentru aceasta, Limagrain organizează un workshop la sediul din Franța, la care vor participa reprezentanți ai două cooperative: Dobrogea Sud și Agricola Banat Agro Vest. Fermierii români vor putea vedea exact cum a luat naștere Limagrain, cum este structurată și cum se construiesc tehnologiile care vor revoluționa viitorul. În plus, vor avea loc discuții cu câțiva membri ai Coop de France, o asociație formată din 2500 de firme agricole din Franța, cu un total de 165.000 de angajați.
Sursa articol: aici

1Shares

Lasă un comentariu